Известие

Collapse
No announcement yet.

вентилация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вентилация

    Здравейте колеги, имам следният проблем.
    Карам си алфата и преди няколко дни .. превкл. нещо мисля ел.клапан и турбинката спира да върти и съответно да духа. Минах през някаква дупка и се активира самостоятелно. Вчера, спирам до един магазин и като тръгвам не се вкл. турбинката и не вкарва въздух, натискам спирачката .. и хоп вкл. се .. а днес тръгвам за плаж и изобщо не тръгна .. дупки, спиране пускане .. няма.

    Евентуално да ме посъветвате .. къде мога да проверя за слаба връзка и тн. Когато си карам със 110 примерно има въздушна циркулация .. но съвсем малка .. т.е. без турбинката, колкото влиза въздух от налягането.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

  • #2
    вентилация

    здр,колеги и аз от известно време го имам този проблем ин е мога да разбера от какво е

    Comment


    • #3
      а пък на мен не ми бачка последната степен, но май по-добре да не го разглобявам преди да се прецака напълно
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

      Comment


      • #4
        Колеги успях да си установя проблемът и най- важното за мен да го отстраня. Отворих филтъра на климатика под който се намира турбината. Видимо не забелязах, замърсявания .. следи от вода или мирис на горял колофон, лак и тн ... и реших да видя бушончето, което измерих и се оказа здраво. От там се запътих за буксата на самата турбинка, която изкарах и вкарах .. и проблемът беше решен.


        JK - вероятно замърсяване на самият ключ нещо или изгоряла навивка на турбинката ... /предполагам/

        Благодаря вс. пак за отг.
        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment


        • #5
          коя букса на турбинката къде се намира
          Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
          sigpic

          Comment


          • #6
            от нешофиорската страна .. точно под жапката има една издадена овална форма ... гнездото на турбинката .. и там има една букса, която се вкл. в нея. Дори можеш да премериш инсталацията, дали пуска ток до самата турбина .. и евентуално .. по веригата .. да мериш на бушоните .. и тн.

            но аз само я понатиснах и хоп .. чудо
            може и пътника, които ме съпровождаше него ден да я е ритнал без да иска.
            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

            Comment


            • #7
              Здравейте, а на мен ми се струва, че дори и при изправна система / за вентилация / вентилатора духа сравнително слабо -1-ва , 2-ра почти не се чуват. все пак духа де, но като го сравнявам с други коли е различно, особено четвъртата степен при другите е значително по силна.
              При вас как е ? ?.?. Благодаря Ви !
              Last edited by mordohy; d.m.y г., 20:33. Основание: Писане на маймуница!
              Alfa 145 1.4TS '98

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от krasvag Покажи съобщение
                здравейте, а на мен ми се струва, 4е дори и при изправна система / за вентилация / вентилатора духа сравнително слабо -1-ва , 2-ра почти не се чуват. все пак духа де, но като го сравнявам с други коли е различно, особено 4та степен при другите е значително по силна.
                При вас как е ? ?.?. Благодаря Ви !
                аз досега на повече от 2 не съм го пускал моя. то на 2 едвам го изтрайвам защото ми е силно, а на 4 вътре не се живее-става виелица
                по принцип колега на 1 и на 2 не се чува много моторчето когато духа и затова се създава илюзия че не духа ама си духа, ако няма друг проблем естествено иначе на 4 като почне да бучи тоя мотор и имам чуството че ще ме удари ротора всеки момент докато карам
                In God we trust, all others pay cash.
                Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                Comment


                • #9
                  Благодаря ти за отговора ves_v8 ... ще го видя, същност то и филтъра за купето е на близо 2 години, така че трябва да го сменя и него, въпреки,че винаги си е било така.
                  Alfa 145 1.4TS '98

                  Comment


                  • #10
                    За да не пускам нова тема,ще питам направо тук.Моят вентилатор взе много да свири,и мисля да го сменям.Та ако някои има снимки или линк с сники,какво точно се сваля,неке ги покаже,че не намерих из форум.
                    Става въпрос за 1.4 боксер,ако има значение .Мерси предварително

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от monie Покажи съобщение
                      За да не пускам нова тема,ще питам направо тук.Моят вентилатор взе много да свири,и мисля да го сменям.Та ако някои има снимки или линк с сники,какво точно се сваля,неке ги покаже,че не намерих из форум.
                      Става въпрос за 1.4 боксер,ако има значение .Мерси предварително
                      виж колега не съм на 100% сигурен ама съм чувал че почне ли за свири вентилатора значи е заминал и трябва да се сменя
                      In God we trust, all others pay cash.
                      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                      Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от monie Покажи съобщение
                        За да не пускам нова тема,ще питам направо тук.Моят вентилатор взе много да свири,и мисля да го сменям.Та ако някои има снимки или линк с сники,какво точно се сваля,неке ги покаже,че не намерих из форум.
                        Става въпрос за 1.4 боксер,ако има значение .Мерси предварително
                        Не съм 100% сигурен дали се сваляше жабката. Пробвай първо без. Малко е криво мястото, но самата операция не е особено сложна. Като залегнеш отдолу, ще видиш мотора. Има едно застопоряващо винтче. Махаш го и завърташ целия мотор като за отвиване на гайка. Завърта се на около 1/4 оборот и пада надолу. Откачаш буксата (отзад е) и си готов за монтажа на новия.
                        Успех!
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Като тръгнах да разглабям,видях 4е е доста мокро там.оказа се че проблема ми е дошъл от запушена оточна дупка,която се намира под моторчето на чистачките.Водата се събирала,и е започнала да влиза през филтера на климатика.

                          Comment


                          • #14
                            Моят малко свири, само в най- големият студ зимата при -10 примерно .. и то докато позагрее колата. След това няма такива проблеми т.е. 1-2 седмици в годината.
                            На 4-та като го вкл. и го чувам как издухва прахоляците от въздуховодите
                            Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                            Comment

                            Working...
                            X